Klantenservice

Workshop KapittelenMeer informatie

Dit evenement kan helaas niet op de geplande datum plaatsvinden
U ontvangt binnen enkele werkdagen na de afgelasting bericht van de organisator over het vervolg.

Praktische informatie

Welkom bij klooster Nieuw Sion!

Fijn dat je je hebt opgegeven voor het kapittelen. We kijken er naar uit om je te ontvangen. Hieronder tref je de praktische zaken rondom deze dag.

Ontvangst, aanvangstijd
Om 13.00 uur of 15.00 uur start het programma, een kwartier daarvoor treffen we elkaar bij de hoofdpoort. Daar is ook parkeerruimte voor wie met de auto of fiets komt. Voor wie met openbaar vervoer komt: de hoofdpoort is op ongeveer vijf minuten lopen vanaf de bushalte.

Programma
In de workshop word je meegenomen in de achtergrond van kapittelen en de functie daarvan in een gemeenschap en aansluitend wordt er actief geoefend met kapittelen aan de hand van vragen of stellingen (eventueel uit de groep). Zo oefen je met het nemen van besluiten vanuit stilte. De workshop duurt 2 tot 2,5 uur.

Overnachten op Nieuw Sion?
Wil je, voorafgaand aan of na de retraitedag, overnachten op Nieuw Sion en de rust van het klooster zo nog intenser beleven? Dat kan: het is mogelijk een kamer te reserveren in ons gastenverblijf. Bekijk hier de mogelijkheden.

Pas je kleding aan op het seizoen en de weersverwachting. Het kan nogal koud zijn in het klooster, vooral in de gangen! Een dikke trui of jas kan daarom handig zijn. Schoeisel met een zachte zool zou fijn zijn i.v.m. de gewenste stilte in de kloostergangen.

Contact gegevens: wilfried@nieuwsion.nl en mocht je nog vragen hebben dan mag je ondergetekende bellen (06-48 20 19 49).

We kijken met jou uit naar deze dagworkshop in klooster Nieuw Sion!

Met hartelijke groet mede namens Ruud Pragt, Wilfried van Oldeniel

Geen e-ticket?

Je vindt deze via de bevestigingsmail. Daarnaast sturen we 1 week vooraf nog een reminder.

Dringend? Zoek dan naar een betaling aan Interticket. In de omschrijving van de betaling staat het reserveringsnummer en het aantal kaarten.

  • Bij het evenement kan een medewerker van de organisator de reservering daarmee opzoeken.
  • Via het contactformulier kun je de reservering opzoeken met het reserveringsnummer, tenzij het emailadres verkeerd was ingevuld bij het reserveren.
  • Reserveer eventueel opnieuw en stuur ons een bericht, dan lossen we dit na het evenement op.

    Geen email ontvangen en ook geen betaling aan Interticket gevonden? Dan is er mogelijk geen reservering.

  • Geen bevestiging ontvangen?

    Staat de bevestigingsmail bij ongewenste post? Of is de reservering met een ander emailadres geplaatst? Nog steeds niet gevonden? Stuur dan een bericht via het contactformulier.

    Contactformulier

    Binnen 2 minuten wordt een automatische reactie verstuurd met daarin de actuele reserveringen voor het opgegeven emailadres. Daarna volgt binnen 1-2 werkdagen nog een persoonlijk antwoord.

    Uw naam:


    Uw emailadres:


    Gaat uw vraag over een specifiek evenement?

    Gaat uw vraag over een bestaande reservering?

    • Vul uw reserveringsnummer in (6 cijfers, zie mail of bankafschrift)
    • Of uw rekeningnummer (alleen de laatste 9 cijfers)

    Optioneel

    In de volgende stap kunt u een vraag stellen.

    Ik ben organisator of adverteerder

    Privacy Statement


    Veelgestelde vragen

    • Geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk eerst bij ongewenste post. Ook zonder bevestiging kan er een reservering gemaakt zijn. Reserveert u voor de 2e keer met het zelfde emailadres, dan vermelden we dit in de bevestigingsmail en kunt u één van beide gelijk annuleren. Het kan ook zijn dat u met een ander emailadres heeft geboekt.
    • Het e-ticket is één week voor het aanvang beschikbaar - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om het e-ticket te openen, vanaf één week voor aanvang. Bevestigingsmail kwijt? Bij gebruik van het contactformulier sturen we automatisch een mail terug met daarin toegang tot alle actieve reserveringen.
    • E-ticket niet op tijd via mail ontvangen? Je vindt het e-ticket ook via de bevestigingsmail. Kun je die niet vinden, zoek dan op je bankafschrift naar een afboeking van Interticket. In de omschrijving van de betaling vind je het reserveringsnummer en het aantal kaarten. Daarmee kan de medewerker bij de ingang van het event je reservering opzoeken.
    • Zelf ruilen voor een andere datum - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om de reservering te openen. Klik op RUILEN om zelf een andere datum te kiezen (als het evenement deel uitmaakt van een reeks met een identiek programma).
    • Toegang livestream - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail om de video of livestream te bekijken, vanaf de aangekondigde datum en tijd. Vaak is een livestream nog 2 weken terug te kijken.
    • Vraag over de betaling? - In de meeste gevallen wordt de reservering via automatische incasso betaald. We nemen contact op voor een tweede kans als dit niet lukt. De betaling wordt meestal op maandag afgeschreven, een week na het plaatsen van de reservering, maar vaak niet eerder dan het kwartaal waarin het evenement plaatsvindt.
    • Antwoord niet gevonden? - Neem contact op als u een vraag heeft voor dat u wilt reserveren, of als u de reservering niet kunt vinden. U ontvangt doorgaans binnen 1-2 werkdagen een reactie. Hier onder kunt u reserveringen opzoeken.

    Nieuwsbrief truetickets.nl


    Bedrijfsinformatie

    Algemene Voorwaarden & Privacy Statement

    Interticket inz. truetickets.nl

    Kamer van Koophandel nr. 30196833