Klantenservice

Robbert Muuse, Micha van WeersMeer informatie

Locatie: Het Muziektheater Amsterdam, Amstel 3, 1011 PN, Amsterdam

Aanvang: dinsdag 15 januari 2013, 12:30
Deuren open: niet bekend, doorgaans 30-45 minuten voor aanvang

Praktische informatie
Donderdag 30 september komen de klimaatpelgrims aan in Nederland. Tot 11 oktober lopen ze door Nederland om aandacht te vragen voor het klimaat. Jij hebt je opgegeven om mee te lopen met de pelgrims. In deze mail vind je hierover de laatste informatie.

Je hebt je aangemeld voor de Klimaatmars op 11 oktober van Hoofddorp naar IJmuiden (22 km).

Waar en wanneer
In onderstaand overzicht vind je waar en wanneer de pelgrims vertrekken en aankomen. Zorg dat je een half uur van tevoren aanwezig bent, zodat we rond de aangegeven tijd kunnen vertrekken.

Wanneer: 11 oktober
Vertreklocatie: Parochiehuis H. Joannes de Doper, Kruisweg 1073, 2131 CT Hoofddorp
Vertrektijd: 7.00 uur
Aankomstlocatie: Sluisplein 33, 1975 AG IJmuiden (adres ferry)

Vertrektijd 7 uur
de start van deze etappe is al om 7.00 uur. Er is de mogelijkheid om bij Stem in de Stad, Nieuwe Groenmarkt 22, 2011 TW Haarlem aan te sluiten om 10 uur.

Praktische punten:
-Coronamaatregelen: we vragen je om een coronatoegangsbewijs (officieel geautoriseerd) te laten zien. Lees deze toelichting hierop goed vooraf door.
-Je loopt met 30 pelgrims en maximaal 60 andere deelnemers de etappe. We hopen dat jullie met elkaar een mooie en inspirerende tocht lopen. Heb je mooie verhalen, foto’s of filmpjes? Deel ze dan via je social kanalen met #klimaatpelgrimstocht.
-Zorg voor stevige schoenen en goede wandelkleding.
-Als je meeloopt, zorg dan zelf voor het volgende:
vervoer naar de beginlocatie
vervoer vanaf de eindlocatie
lunchpakket, versnaperingen en drinken voor onderweg
benodigdheden voor onderweg
-Tijdens de route zal er 1 overdekte rustplaats zijn met toiletvoorziening en de mogelijkheid om de lunch te nuttigen.
-Je loopt de pelgrimstocht op eigen risico. De organisatie is dus niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen of het verlies van persoonlijke bezittingen.
-Tijdens de pelgrimstocht lopen (klimaat)journalisten mee bij diverse etappes van de tocht. Wanneer je het niet prettig vindt om in beeld te komen adviseren we om dit bij de desbetreffende journalist aan te geven of wat meer achteraan te gaan lopen.
-We gaan er vanuit dat je tijdens het lopen steeds bedacht bent op je eigen veiligheid, die van je medepelgrims en die van andere weggebruikers.
-We hopen dat zoveel mogelijk gelovigen in Nederland de klimaatpetitie ondertekenen. Zou je ons willen helpen door de klimaatpetitie en klimaatbrief te ondertekenen, maar ook te delen in jouw kerk, op jouw (facebook)kanalen of in jouw omgeving?

Waarom deze klimaatpelgrimstocht?
We organiseren deze tocht omdat we ons bewust zijn van de gevolgen van klimaatverandering wereldwijd. De allerarmsten hebben het meest te lijden. Klimaatgerechtigheid is voor ons daarom van groot belang. Daarmee geven we handen en voeten aan de opdracht om de ander lief te hebben. We doen dit samen. En daar zit kracht in. We zien dat een gezamenlijke stem positieve invloed kan hebben op de samenleving en op besluitvorming vanuit de overheid. En met hoe meer we zijn, des te luider is onze stem. De klimaatpelgrimstocht draagt zo bij aan de bewustwording richting christenen over hoe zij kunnen zorgdragen voor de schepping.

Er zal dagelijks een verslag uitgebracht worden via onze facebookpagina: https://www.facebook.com/GroeneKerken.

We kijken uit naar een mooie pelgrimstocht, samen met jou!

Met vriendelijke groet,

De teams van GroeneKerken en Vastenactie
info@groenekerken.nl

Geen e-ticket?

Je vindt deze via de bevestigingsmail. Daarnaast sturen we 1 week vooraf nog een reminder.

Dringend? Zoek dan naar een betaling aan Interticket. In de omschrijving van de betaling staat het reserveringsnummer en het aantal kaarten.

  • Bij het evenement kan een medewerker van de organisator de reservering daarmee opzoeken.
  • Via het contactformulier kun je de reservering opzoeken met het reserveringsnummer, tenzij het emailadres verkeerd was ingevuld bij het reserveren.
  • Reserveer eventueel opnieuw en stuur ons een bericht, dan lossen we dit na het evenement op.

    Geen email ontvangen en ook geen betaling aan Interticket gevonden? Dan is er mogelijk geen reservering.

  • Geen bevestiging ontvangen?

    Staat de bevestigingsmail bij ongewenste post? Of is de reservering met een ander emailadres geplaatst? Nog steeds niet gevonden? Stuur dan een bericht via het contactformulier.

    Contactformulier

    Binnen 2 minuten wordt een automatische reactie verstuurd met daarin de actuele reserveringen voor het opgegeven emailadres. Daarna volgt binnen 1-2 werkdagen nog een persoonlijk antwoord.

    Uw naam:


    Uw emailadres:


    Gaat uw vraag over een specifiek evenement?

    Gaat uw vraag over een bestaande reservering?

    • Vul uw reserveringsnummer in (6 cijfers, zie mail of bankafschrift)
    • Of uw rekeningnummer (alleen de laatste 9 cijfers)

    Optioneel

    In de volgende stap kunt u een vraag stellen.

    Ik ben organisator of adverteerder

    Privacy Statement


    Veelgestelde vragen

    • Geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk eerst bij ongewenste post. Ook zonder bevestiging kan er een reservering gemaakt zijn. Reserveert u voor de 2e keer met het zelfde emailadres, dan vermelden we dit in de bevestigingsmail en kunt u één van beide gelijk annuleren. Het kan ook zijn dat u met een ander emailadres heeft geboekt.
    • Het e-ticket is één week voor het aanvang beschikbaar - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om het e-ticket te openen, vanaf één week voor aanvang. Bevestigingsmail kwijt? Bij gebruik van het contactformulier sturen we automatisch een mail terug met daarin toegang tot alle actieve reserveringen.
    • E-ticket niet op tijd via mail ontvangen? Je vindt het e-ticket ook via de bevestigingsmail. Kun je die niet vinden, zoek dan op je bankafschrift naar een afboeking van Interticket. In de omschrijving van de betaling vind je het reserveringsnummer en het aantal kaarten. Daarmee kan de medewerker bij de ingang van het event je reservering opzoeken.
    • Zelf ruilen voor een andere datum - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om de reservering te openen. Klik op RUILEN om zelf een andere datum te kiezen (als het evenement deel uitmaakt van een reeks met een identiek programma).
    • Toegang livestream - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail om de video of livestream te bekijken, vanaf de aangekondigde datum en tijd. Vaak is een livestream nog 2 weken terug te kijken.
    • Vraag over de betaling? - In de meeste gevallen wordt de reservering via automatische incasso betaald. We nemen contact op voor een tweede kans als dit niet lukt. De betaling wordt meestal op maandag afgeschreven, een week na het plaatsen van de reservering, maar vaak niet eerder dan het kwartaal waarin het evenement plaatsvindt.
    • Antwoord niet gevonden? - Neem contact op als u een vraag heeft voor dat u wilt reserveren, of als u de reservering niet kunt vinden. U ontvangt doorgaans binnen 1-2 werkdagen een reactie. Hier onder kunt u reserveringen opzoeken.

    Nieuwsbrief truetickets.nl


    Bedrijfsinformatie

    Algemene Voorwaarden & Privacy Statement

    Interticket inz. truetickets.nl

    Kamer van Koophandel nr. 30196833