Klantenservice

Winter Experience 21/22Meer informatie

Locatie: Klooster Nieuw Sion, Vulikerweg 6, 7431 PJ, Diepenveen

Aanvang: vrijdag 31 december 2021, 15:00
Deuren open: niet bekend, doorgaans 30-45 minuten voor aanvang
Einde: zondag 2 januari 2022, 15:00 (onder voorbehoud)

Info over je bezoek aan Nieuw Sion

Je hebt er voor gekozen om oud en nieuw door te brengen op het klooster. In een eerder bericht is aangegeven dat het hele programma van de Experience komt te vervallen. Ondanks dat verwachten we dat het toch ook zonder programma ook echt een toffe ervaring is! Namens de organisatie delen we graag het volgende bericht met je.

Hierbij een aantal praktische tips en aandachtspunten:

• Je kunt het Klooster met de auto gemakkelijk bereiken. Parkeren kan op de aangegeven parkeerplaats rechts van de oprijlaan.Met het OV is Klooster Nieuw Sion bereikbaar. Vanaf station Deventer vertrekt een bus die met 10 minuten rijden stopt bij bushalte ‘Abdij Sion’. Vanaf daar loop je via een prachtige oprijlaan naar het klooster. Ons adres is: Vulikerweg 6, 7431 PJ in Diepenveen
• Aankomst: vrijdagmiddag 31 december vanaf 15:00 uur. Bij de poort zal je ontvangen worden door een klooster bewoner. Deze zal je laten zien waar kunt slapen en vertellen waar de plek is om maaltijden af te halen.
• Je krijgt een slaapkamer toegewezen. Bed, dekbed en kussen zijn aanwezig. Bedlinnen en handdoeken zelf graag meenemen.
• De maaltijden zijn inbegrepen bij je ticket. Ze vinden plaats na de getijdengebeden, ze zullen zijn in de vorm van afhaalmaaltijden. Je kunt met je maaltijd een plek zoeken binnen het klooster, op de plekken die daarvoor zijn aangewezen.
Ben je vegetariër/veganist / of heb je een allergie? Dan houden we graag rekening met je. Stuur een mailtje naar wilma@theambassador.nl.
• Je kunt bij ons ook goede koffie en lekkers verkrijgen. In de koffieschenkerij zijn fris, bier, wijn en ander lekkers te koop op basis van afhaal.
• Om het ritme van het kloosterleven te ervaren, raden we je vooral aan de vier getijdengebeden mee te maken. Deze vinden plaats om 08.00, 12.00, 18.00 en 21.30 uur in de kloosterkapel. (voor oudjaarsavond zijn de gebedstijden aangepast)
• Vanwege de corona maatregelen vragen we van je of je minimaal 1 keer wilt helpen met de schoonmaak van de keuken of wc en douches.
• Op zondag is de afsluitende viering om 12.00 uur, gevolgd door de lunch.
• Het klooster is een oud gebouw, warme kleding is aanbevolen!
• Een programma mogen we niet aanbieden. Wel zullen er spelletjes beschikbaar zijn en bijvoorbeeld materialen om creatief mee aan de slag te gaan. Het gebied rondom het klooster leent zich goed voor een stevige wandeling of een sportieve uitspatting.

Hartelijke groet, namens het team van het Kloosterfestival,

Marten, Reinder, Wilma, Imre, Esther, Willemijn, Jan, Klazien, Lydia

Voor alle zekerheid nog even de maatregelen van het RIVM, maar die zijn waarschijnlijk wel meer dan bekend inmiddels.

Geen e-ticket?

Je vindt deze via de bevestigingsmail. Daarnaast sturen we 1 week vooraf nog een reminder.

Dringend? Zoek dan naar een betaling aan Interticket. In de omschrijving van de betaling staat het reserveringsnummer en het aantal kaarten.

  • Bij het evenement kan een medewerker van de organisator de reservering daarmee opzoeken.
  • Via het contactformulier kun je de reservering opzoeken met het reserveringsnummer, tenzij het emailadres verkeerd was ingevuld bij het reserveren.
  • Reserveer eventueel opnieuw en stuur ons een bericht, dan lossen we dit na het evenement op.

    Geen email ontvangen en ook geen betaling aan Interticket gevonden? Dan is er mogelijk geen reservering.

  • Geen bevestiging ontvangen?

    Staat de bevestigingsmail bij ongewenste post? Of is de reservering met een ander emailadres geplaatst? Nog steeds niet gevonden? Stuur dan een bericht via het contactformulier.

    Contactformulier

    Binnen 2 minuten wordt een automatische reactie verstuurd met daarin de actuele reserveringen voor het opgegeven emailadres. Daarna volgt binnen 1-2 werkdagen nog een persoonlijk antwoord.

    Uw naam:


    Uw emailadres:


    Gaat uw vraag over een specifiek evenement?

    Gaat uw vraag over een bestaande reservering?

    • Vul uw reserveringsnummer in (6 cijfers, zie mail of bankafschrift)
    • Of uw rekeningnummer (alleen de laatste 9 cijfers)

    Optioneel

    In de volgende stap kunt u een vraag stellen.

    Ik ben organisator of adverteerder

    Privacy Statement


    Veelgestelde vragen

    • Geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk eerst bij ongewenste post. Ook zonder bevestiging kan er een reservering gemaakt zijn. Reserveert u voor de 2e keer met het zelfde emailadres, dan vermelden we dit in de bevestigingsmail en kunt u één van beide gelijk annuleren. Het kan ook zijn dat u met een ander emailadres heeft geboekt.
    • Het e-ticket is één week voor het aanvang beschikbaar - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om het e-ticket te openen, vanaf één week voor aanvang. Bevestigingsmail kwijt? Bij gebruik van het contactformulier sturen we automatisch een mail terug met daarin toegang tot alle actieve reserveringen.
    • E-ticket niet op tijd via mail ontvangen? Je vindt het e-ticket ook via de bevestigingsmail. Kun je die niet vinden, zoek dan op je bankafschrift naar een afboeking van Interticket. In de omschrijving van de betaling vind je het reserveringsnummer en het aantal kaarten. Daarmee kan de medewerker bij de ingang van het event je reservering opzoeken.
    • Zelf ruilen voor een andere datum - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om de reservering te openen. Klik op RUILEN om zelf een andere datum te kiezen (als het evenement deel uitmaakt van een reeks met een identiek programma).
    • Toegang livestream - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail om de video of livestream te bekijken, vanaf de aangekondigde datum en tijd. Vaak is een livestream nog 2 weken terug te kijken.
    • Vraag over de betaling? - In de meeste gevallen wordt de reservering via automatische incasso betaald. We nemen contact op voor een tweede kans als dit niet lukt. De betaling wordt meestal op maandag afgeschreven, een week na het plaatsen van de reservering, maar vaak niet eerder dan het kwartaal waarin het evenement plaatsvindt.
    • Antwoord niet gevonden? - Neem contact op als u een vraag heeft voor dat u wilt reserveren, of als u de reservering niet kunt vinden. U ontvangt doorgaans binnen 1-2 werkdagen een reactie. Hier onder kunt u reserveringen opzoeken.

    Nieuwsbrief truetickets.nl


    Bedrijfsinformatie

    Algemene Voorwaarden & Privacy Statement

    Interticket inz. truetickets.nl

    Kamer van Koophandel nr. 30196833