Klantenservice

Winter XperienceMeer informatie

Locatie: Klooster Nieuw Sion, Vulikerweg 6, 7431 PJ, Diepenveen

Aanvang: zaterdag 26 december 2020, 16:00
Deuren open: niet bekend, doorgaans 30-45 minuten voor aanvang
Einde: maandag 28 december 2020, 15:00 (onder voorbehoud)

Kloosterfestival

Aankomst & vertrek
Je kunt op zaterdagmiddag 26 december vanaf 16.00 uur aankomen. Op maandag is de afsluitende viering om 12.00 uur, gevolgd door de lunch. Na die tijd zullen we met elkaar het klooster schoonmaken. Het kloosterbezoek eindigt op maandagmiddag 26 december rond 15.00 uur.

Geen e-ticket?

Je vindt deze via de bevestigingsmail. Daarnaast sturen we 1 week vooraf nog een reminder.

Dringend? Zoek dan naar een betaling aan Interticket. In de omschrijving van de betaling staat het reserveringsnummer en het aantal kaarten.

  • Bij het evenement kan een medewerker van de organisator de reservering daarmee opzoeken.
  • Via het contactformulier kun je de reservering opzoeken met het reserveringsnummer, tenzij het emailadres verkeerd was ingevuld bij het reserveren.
  • Reserveer eventueel opnieuw en stuur ons een bericht, dan lossen we dit na het evenement op.

    Geen email ontvangen en ook geen betaling aan Interticket gevonden? Dan is er mogelijk geen reservering.

  • Geen bevestiging ontvangen?

    Staat de bevestigingsmail bij ongewenste post? Of is de reservering met een ander emailadres geplaatst? Nog steeds niet gevonden? Stuur dan een bericht via het contactformulier.

    Contactformulier

    Binnen 2 minuten wordt een automatische reactie verstuurd met daarin de actuele reserveringen voor het opgegeven emailadres. Daarna volgt binnen 1-2 werkdagen nog een persoonlijk antwoord.

    Uw naam:


    Uw emailadres:


    Gaat uw vraag over een specifiek evenement?

    Gaat uw vraag over een bestaande reservering?

    • Vul uw reserveringsnummer in (6 cijfers, zie mail of bankafschrift)
    • Of uw rekeningnummer (alleen de laatste 9 cijfers)

    Optioneel

    In de volgende stap kunt u een vraag stellen.

    Ik ben organisator of adverteerder

    Privacy Statement


    Veelgestelde vragen

    • Geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk eerst bij ongewenste post. Ook zonder bevestiging kan er een reservering gemaakt zijn. Reserveert u voor de 2e keer met het zelfde emailadres, dan vermelden we dit in de bevestigingsmail en kunt u één van beide gelijk annuleren. Het kan ook zijn dat u met een ander emailadres heeft geboekt.
    • Het e-ticket is één week voor het aanvang beschikbaar - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om het e-ticket te openen, vanaf één week voor aanvang. Bevestigingsmail kwijt? Bij gebruik van het contactformulier sturen we automatisch een mail terug met daarin toegang tot alle actieve reserveringen.
    • E-ticket niet op tijd via mail ontvangen? Je vindt het e-ticket ook via de bevestigingsmail. Kun je die niet vinden, zoek dan op je bankafschrift naar een afboeking van Interticket. In de omschrijving van de betaling vind je het reserveringsnummer en het aantal kaarten. Daarmee kan de medewerker bij de ingang van het event je reservering opzoeken.
    • Zelf ruilen voor een andere datum - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om de reservering te openen. Klik op RUILEN om zelf een andere datum te kiezen (als het evenement deel uitmaakt van een reeks met een identiek programma).
    • Toegang livestream - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail om de video of livestream te bekijken, vanaf de aangekondigde datum en tijd. Vaak is een livestream nog 2 weken terug te kijken.
    • Vraag over de betaling? - In de meeste gevallen wordt de reservering via automatische incasso betaald. We nemen contact op voor een tweede kans als dit niet lukt. De betaling wordt meestal op maandag afgeschreven, een week na het plaatsen van de reservering, maar vaak niet eerder dan het kwartaal waarin het evenement plaatsvindt.
    • Antwoord niet gevonden? - Neem contact op als u een vraag heeft voor dat u wilt reserveren, of als u de reservering niet kunt vinden. U ontvangt doorgaans binnen 1-2 werkdagen een reactie. Hier onder kunt u reserveringen opzoeken.

    Nieuwsbrief truetickets.nl


    Bedrijfsinformatie

    Algemene Voorwaarden & Privacy Statement

    Interticket inz. truetickets.nl

    Kamer van Koophandel nr. 30196833