Reacties van bezoekers
Prachtige muziek, kwetsbaar, intiem en dichtbij, als dit je niet raakt ben je van steen ;-) Echt een pareltje. Leuke muzikanten die daar niet staan te pronken met hun talent maar gewoon willen delen van de schoonheid en hun talent. Echt een aanrader!
Mooi, byzonder muziek😍
Sferisch, mystiek en (soms) heel breekbaar.
Mooie door de Heilige Geest geleide muziek.Heel creatief
Info
Geniet van een prachtig stilteconcert rondom het Liedboek der mensenkinderen.
Het Liedboek der mensenkinderen is een project om gezangen uit Het Liedboek der Kerken op een nieuwe manier onder de aandacht te brengen. Bas van Nienes, zanger en liedjesschrijver van de band Mensenkinderen, heeft de teksten met hun mooie taal opnieuw op muziek gezet. De gezangen zijn nu luisterliederen geworden. Op een andere manier dan gebruikelijk vinden ze nu een weg naar binnen. Daarnaast zal Mensenkinderen deze avond ook enkele nieuwe gezangen laten horen van het nieuwe album, dat dit najaar verschijnt.
Het Liedboek der Mensenkinderen werd zeer goed ontvangen en kreeg onder andere aandacht in de EO Visie, Nederlands Dagblad, en op Groot Nieuws Radio:
'Betoverend mooi! Stukje hemel op aarde!' - Jason
'Het was prachtig, dank! Wat een verademing dat verstillen, in de drukke flow van het leven.' - Danielle
Wil je dit ook meemaken? Boek dan nu je tickets en beleef een onvergetelijke avond.
Jullie stilteconcerten vormen de afgelopen jaren voor ons dierbare herinneringen, en blijven ons bij als bakens van hoop. We hebben genoten van de puurheid, de muzikaliteit, en de eeuwige woorden die blijven nazingen. Bedankt!