Klantenservice

Matthijn Buwalda – SterrenhemelMeer informatie

Locatie: Schouwburg Middelburg, Molenwater 99, 4331 SG, Middelburg

Aanvang: vrijdag 18 oktober 2024, 20:00
Deuren open: 19:30 uur
Einde: vrijdag 18 oktober 2024, 22:30 (onder voorbehoud)

Event met zitplaatsen op naam
Zitplaatsen worden ingedeeld op volgorde van rang en datum van inschrijving en vermeld op uw e-ticket. Reserveringen met het zelfde e-mailadres en rang worden automatisch bij elkaar geplaatst, mits uiterlijk 8 dagen voor aanvang gereserveerd. U kunt niet zelf plaatsen uitkiezen.

Neem contact op wanneer u lichamelijke beperkingen heeft die u niet eerder heeft gemeld.

Ruilen voor een andere datum
Let op: bij tours kun je tot 10 dagen vooraf vaak zelf ruilen voor een andere datum binnen dezelfde tour. Open daarvoor je reservering via de bevestigingsmail.

Belangrijke informatie voor theatervoorstellingen
Als de voorstelling in een theater is gaan de zaaldeuren doorgaans 15 minuten voor aanvang open. Op het e-ticket staat hoe laat de locatie open gaat. Probeer ruim op tijd aanwezig te zijn, zodra de voorstelling begint sluiten de deuren. Bij een verlate aankomst zal de organisatie een geschikt moment bepalen om naar binnen te kunnen en mogelijk andere plaatsen toewijzen. Deze voorstelling maakt geen deel uit van de seizoensprogrammering van de locatie en wordt daarom niet altijd op de website van de locatie vermeld.

Algemene voorwaarden en huisregels
Voor deze voorstelling gelden de algemene voorwaarden en huisregels van de organisator.

Theater Restaurant De Koepoort, Middelburg
Theater Restaurant De Koepoort is deze concertavond geopend voor bezoekers van de voorstelling Matthijn Buwalda. Vanaf 17.00 uur is er de mogelijkheid om voorafgaand aan de voorstelling te dineren. Hierbij wordt rekening gehouden met tijdig afronden diner en aanvang voorstelling. Reserveren en betalen doet u bij het Restaurant zelf. Meer informatie op https://www.restaurantdekoepoort.nl/ Reserveren via: info@restaurantdekoepoort.nl of telefonisch via 0118-659660/06-55084129

Geen e-ticket?

Je vindt deze via de bevestigingsmail. Daarnaast sturen we 1 week vooraf nog een reminder.

Dringend? Zoek dan naar een betaling aan Interticket. In de omschrijving van de betaling staat het reserveringsnummer en het aantal kaarten.

  • Bij het evenement kan een medewerker van de organisator de reservering daarmee opzoeken.
  • Via het contactformulier kun je de reservering opzoeken met het reserveringsnummer, tenzij het emailadres verkeerd was ingevuld bij het reserveren.
  • Reserveer eventueel opnieuw en stuur ons een bericht, dan lossen we dit na het evenement op.

    Geen email ontvangen en ook geen betaling aan Interticket gevonden? Dan is er mogelijk geen reservering.

  • Geen bevestiging ontvangen?

    Staat de bevestigingsmail bij ongewenste post? Of is de reservering met een ander emailadres geplaatst? Nog steeds niet gevonden? Stuur dan een bericht via het contactformulier.

    Contactformulier

    Binnen 2 minuten wordt een automatische reactie verstuurd met daarin de actuele reserveringen voor het opgegeven emailadres. Daarna volgt binnen 1-2 werkdagen nog een persoonlijk antwoord.

    Uw naam:


    Uw emailadres:


    Gaat uw vraag over een specifiek evenement?

    Gaat uw vraag over een bestaande reservering?

    • Vul uw reserveringsnummer in (6 cijfers, zie mail of bankafschrift)
    • Of uw rekeningnummer (alleen de laatste 9 cijfers)

    Optioneel

    In de volgende stap kunt u een vraag stellen.

    Ik ben organisator of adverteerder

    Privacy Statement


    Veelgestelde vragen

    • Geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk eerst bij ongewenste post. Ook zonder bevestiging kan er een reservering gemaakt zijn. Reserveert u voor de 2e keer met het zelfde emailadres, dan vermelden we dit in de bevestigingsmail en kunt u één van beide gelijk annuleren. Het kan ook zijn dat u met een ander emailadres heeft geboekt.
    • Het e-ticket is één week voor het aanvang beschikbaar - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om het e-ticket te openen, vanaf één week voor aanvang. Bevestigingsmail kwijt? Bij gebruik van het contactformulier sturen we automatisch een mail terug met daarin toegang tot alle actieve reserveringen.
    • E-ticket niet op tijd via mail ontvangen? Je vindt het e-ticket ook via de bevestigingsmail. Kun je die niet vinden, zoek dan op je bankafschrift naar een afboeking van Interticket. In de omschrijving van de betaling vind je het reserveringsnummer en het aantal kaarten. Daarmee kan de medewerker bij de ingang van het event je reservering opzoeken.
    • Zelf ruilen voor een andere datum - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail (of andere mails over de reservering) om de reservering te openen. Klik op RUILEN om zelf een andere datum te kiezen (als het evenement deel uitmaakt van een reeks met een identiek programma).
    • Toegang livestream - Klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail om de video of livestream te bekijken (als het evenement als livestream wordt uitgezonden), vanaf de aangekondigde datum en tijd. Vaak is een livestream nog 2 weken terug te kijken.
    • Vraag over de betaling? - In de meeste gevallen wordt de reservering via automatische incasso betaald. We nemen contact op voor een tweede kans als dit niet lukt. De betaling wordt meestal op maandag afgeschreven, een week na het plaatsen van de reservering, maar vaak niet eerder dan het kwartaal waarin het evenement plaatsvindt.
    • Antwoord niet gevonden? - Neem contact op als u een vraag heeft voor dat u wilt reserveren, of als u de reservering niet kunt vinden. U ontvangt doorgaans binnen 1-2 werkdagen een reactie. Hier onder kunt u reserveringen opzoeken.

    Nieuwsbrief truetickets.nl


    Bedrijfsinformatie

    Algemene Voorwaarden & Privacy Statement

    Interticket inz. truetickets.nl

    Kamer van Koophandel nr. 30196833